Een gekocht object kan alleen worden betaald als je een betalingsverzoek van je verkoper hebt ontvangen. Als je verkoper je een betalingsverzoek heeft gestuurd, kun je dit vinden in het gedeelte "Mijn aankopen : Te betalen". Toutefois, si votre vendeur ne vous a pas envoyé une demande de paiement, votre achat se trouvera dans l'onglet "Mijn aankopen : In afwachting van facturatie".

Dit artikel behandelt de volgende onderwerpen:

Mijn verkoper stuurde me een betalingsverzoek

Zodra je het betalingsverzoek hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om je aankopen te betalen.
De betaling vindt plaats volgens de door de verkoper geaccepteerde betaalmethoden.

De volgende artikelen behandelen elk van de mogelijke scenario's:

Ik heb een aankoop gedaan, ik wil via PayPal betalen. Hoe doe ik dit?
Ik heb een aankoop gedaan, mijn saldo is groot genoeg. Hoe kan ik betalen?
Ik heb een aankoop gedaan, ik wil mijn beschikbaar saldo gebruiken. Hoe doe ik dit?
Ik heb een aankoop gedaan, ik wil met mijn bankkaart betalen, hoe doe ik dit?
Ik heb een aankoop gedaan, ik wil via overschrijving betalen. Hoe doe ik dit?

Mijn verkoper heeft me geen betalingsverzoek gestuurd


Als er geen betalingsverzoek naar ons is verzonden, geen paniek! Je verkoper heeft 7 dagen de tijd om dit te doen. Als je binnen deze periode geen betalingsverzoek hebt ontvangen, volg dan de stappen die in dit artikel worden beschreven: "Ik heb geen betalingsverzoek ontvangen. Wat moet ik doen?"